ΑρχικήΔΙΕΘΝΗΓια τρία χρόνια στην Αλ Ιτιχάντ ο Κορέα

Για τρία χρόνια στην Αλ Ιτιχάντ ο Κορέα

Google

🔖 Πρόσθεσε το match.cy
στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google

+ Προσθήκη τώρα →

Η διοίκηση της πρωταθλήτριας Σαουδικής Αραβίας, Αλ Ιτιχάντ, ολοκλήρωσε τις επαφές με την Ατλέτικο Μαδρίτης για την απόκτηση του Ανχελ Κορέα.
Ο παίκτης αποτελεί προσωπική επιλογή του νέου προπονητή της ομάδας του Κόλπου, Μαρσέλο Γκαγιάρδο.

Τα σχετικά ρεπορτάζ στην Ισπανία αναφέρουν πως η ομάδα της Σαουδικής Αραβίας, στην οποία αγωνίζονται οι Μπενζεμά, Ν’ Γκολό Καντέ και Φαμπίνιο, προσέφερε 40 εκατ. ευρώ για να πάρει τα δικαιώματα του Αργεντινού επιθετικού, ο οποίος δεν είναι φέτος στα πλάνα του Ντιέγο Σιμεόνε για τη βασική ενδεκάδα της Ατλέτικο και έχει ήδη συμφωνήσει σε τριετές συμβόλαιο συνεργασίας.

Πηγή: sdna.gr


Οι αθλητικές ειδήσεις και όλη η αθλητική επικαιρότητα στο match.cy.

Ακολουθήστε μας στο Google News.


 

Δείτε επίσης:

Κύρια Θέματα

Δείτε Επίσης