ΑρχικήΟΜΑΔΕΣΑνόρθωσηΘέλει να πάει... κομπλέ

Θέλει να πάει… κομπλέ

Google

🔖 Πρόσθεσε το match.cy
στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google

+ Προσθήκη τώρα →

Η πρώτη παρουσία του Τσίσκο Μουνιόθ στον πάγκο της Ανόρθωσης, θα γίνει στο ντέρμπι της Δευτέρας με αντίπαλο τον Απόλλωνα. Ξεκάθαρος στόχος για την ομάδα της Αμμοχώστου είναι η νίκη, ώστε να ξεκινήσει να… ψαλιδίζεται η διαφορά από την κορυφή.

Στόχος του Ισπανού προπονητή, είναι να ετοιμάσει την αποστολή χωρίς αγωνιστικά προβλήματα και κάθε προπόνηση που περνά τον βρίσκει χαρούμενο για τη διάθεση και το πάθος που δείχνουν οι παίκτες του. Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου της ομάδας, Δημήτρης Χριστοφόρου, μέχρι τώρα δεν υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα.


Οι αθλητικές ειδήσεις και όλη η αθλητική επικαιρότητα στο match.cy.

Ακολουθήστε μας στο Google News.


 

Δείτε επίσης:

Κύρια Θέματα

Δείτε Επίσης