Αισιόδοξος ότι θα κερδηθεί το στοίχημα της μεταρρύθμισης της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, δηλώνει ότι είναι ο Δήμαρχος Στροβόλου Σταύρος Σταυρινίδης, σημειώνοντας ότι υπάρχει το ανθρώπινο δυναμικό και με τον κατάλληλο συντονισμό ο στόχος μπορεί να επιτευχθεί. Μιλώντας στον ΑΣΤΡΑ ο κος Σταυρινίδης ανέφερε ότι στην πρόσφατη συνάντηση που είχαν με τον Υπουργό Εσωτερικών συζητήθηκαν μεταξύ άλλων […] Διαβάστε περισσότερα στο dialogos.com.cy Read More
Σχέδιο «κτίΖΩ»: Τα είπε με Ιωάννου ο Σταυρινίδης για τα ζητήματα που πρόεκυψαν στο Στρόβολο
Ακολουθήστε μας στο Google News.
Δείτε επίσης:


