Πολλά είναι τα οφέλη που έχει αποκομίσει η Ανόρθωση με τη νίκη της επί της Ομόνοιας το βράδυ της περασμένης Παρασκευής. Οφέλη που είναι αρκούντως απαραίτητα για τη μετέπειτα πορεία της ομάδας στο πρωτάθλημα. Η νίκη πρόσθεσε τρεις βαθμούς στη μέχρι τώρα συγκομιδή της που είναι πολύ απαραίτητοι έτσι ώστε να κρατηθεί κοντά στην κορυφή. Επιπλέον, η ψυχολογία της ομάδας έχει ανέβει κατακόρυφα και ήταν απαραίτητη αφού το κλίμα δεν ήταν και ιδιαίτερα καλό μετά την ήττα από την ΑΕΚ. Πέραν αυτού κέρδισε εκτός έδρας ντέρμπι που έχει τη δική του σημασία. Η Ανόρθωση με τη νίκη της μπορεί να βλέπει το μέλλον με αισιοδοξία. Φτάνει όμως να έχει συνέπεια στα θετικά αποτελέσματα. Ακολουθούν πολύ δύσκολα παιχνίδια μέχρι την ολοκλήρωση του α’ γύρου του πρωταθλήματος και στην Ανόρθωση ευελπιστούν ότι θα πάρουν όσους περισσότερους βαθμούς μπορούν και ακολούθως θα κάνουν τη σούμα. Στον προχθεσινό αγώνα η ομάδα είχε βελτιωμένη αγωνιστική εικόνα και αυτό ικανοποίησε τους πάντες, ενώ έστειλε και μήνυμα προς όλους όσοι την αμφισβητούν. Πέτυχε το τέρμα και στη συνέχεια διαχειρίστηκε ορθά το υπέρ της αποτέλεσμα. Μπορεί να κινδύνεψε σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά θα μπορούσε και η ίδια να πετύχει και άλλο τέρμα. Εκείνο όμως που έχει σημασία είναι η νίκη που συνδυάστηκε με καλή εμφάνιση. Ο στόχος επιτεύχθηκε για τη βαρωσιώτικη ομάδα και με το παραπάνω μάλιστα.
Στην Ανόρθωση αφήνουν πίσω τους τα όσα έχουν συμβεί προχθές και επικεντρώνονται στο παιχνίδι της Πέμπτης στην Εσθονία. Θα αντιμετωπίσουν τη Φλόρα Ταλίν με στόχο να πετύχουν την πρώτη νίκη στον όμιλο που συμμετέχουν στο Κόνφερενς Λιγκ. Ο Τιμούρ Κετσπάγια θέλει όσο κανείς άλλος να δει την ομάδα του να πετυχαίνει το πρώτο της ευρωπαϊκό τρίποντο για φέτος. Στο αγωνιστικό κομμάτι θα ξεκαθαρίσει τις επόμενες ημέρες αν ο Λάφερτι θα μπορέσει να είναι στην αποστολή της ομάδας. Από τον προχθεσινό αγώνα στο ΓΣΠ δεν φάνηκε να προκύπτει οποιοδήποτε πρόβλημα με κάποιον ποδοσφαιριστή.

