Μιλώντας στην εκπομπή «Ο Άστρα στη σέντρα», το μέλος του Γραφείου Τύπου της Ομόνοιας, Γιώργος Σαζεΐδης, μίλησε για την περίπτωση Άμου. Αναφέρθηκε στο γεγονός ότι βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο για να επιστρέψει και η απόφαση για το πότε θα συμπεριληφθεί στην αποστολή, ανήκει στον προπονητή.
Όπως τόνισε, υπάρχει πιθανότητα να είναι στην αποστολή του αγώνα με τον Εθνικό και θα πρέπει να περιμένουμε την απόφαση του Κύπριου προπονητή. Ο Σίμιτς μπήκε από χθες στο κανονικό πρόγραμμα προπόνησης, ενώ ο Μπεζούς που είναι τιμωρημένος, ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα. Όπως είπε ο Γιώργος Σαζεΐδης, ο Ουκρανός αναμένεται να είναι έτοιμος στο παιχνίδι της 12ης αγωνιστικής απέναντι στον Οθέλλο.


