ΑρχικήΟΜΑΔΕΣΑΠΟΕΛΠληρώνουν για τα νεύρα τους

Πληρώνουν για τα νεύρα τους

Google

🔖 Πρόσθεσε το match.cy
στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google

+ Προσθήκη τώρα →

Όχι ένας, ούτε δύο αλλά τρεις ποδοσφαιριστές του ΑΠΟΕΛ κλήθηκαν να πληρώσουν πρόστιμο για την συμπεριφορά τους στον αγώνα απέναντι στον Ερμή στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Cyta.

Ο Εντογκαλά και ο Ζαχίντ ξέσπασαν στο μικρόφωνο της Cablenet, ενώ ο Ατζίλι κλώτσησε δύο πόρτες κατά την αποχώρησή του από τον αγωνιστικό χώρο.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να καταγραφούν οι πιο πάνω ενέργειες από τον παρατηρητή και ακολούθησε η τιμωρία του Αθλητικού Δικαστή. Τώρα, οι τρεις τους, καλούνται να πληρώσουν για τα νεύρα που είχαν.


Οι αθλητικές ειδήσεις και όλη η αθλητική επικαιρότητα στο match.cy.

Ακολουθήστε μας στο Google News.


 

Δείτε επίσης:

Κύρια Θέματα

Δείτε Επίσης