Διαβάστε τις δηλώσεις του προπονητή του Απόλλωνα:
Ένα μεγάλο μπράβο στους παίκτες μας. Έκαναν μια πολύ μεγάλη προσπάθεια, είχαν μια πολύ καλή εικόνα. Συγχαρητήρια για το αποτέλεσμα. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα απέναντι σε μια ποιοτική ομάδα, είχαμε τον έλεγχο. Είχαμε σοβαρότητα, ποιότητα και σκοράραμε τρία γκολ. Δυο δοκάρια και ευκαιρίες. Δεν θυμάμαι να δημιούργησε ευκαιρία ο αντίπαλος. Για μένα είναι παρελθόν αυτό το παιχνίδι.
Δεν υπήρχε διαφορά στην προσέγγιση μας. Ήταν επιλογή μας να παίξει ο αντίπαλος σε κάποιο διάστημα. Τα παιχνίδια ήταν συνεχόμενα. Είμαι χαρούμενος γιατί οι παίκτες μου υλοποιούν τις οδηγίες μου. Με τις λίγες προπονήσεις, είναι μειονέκτημα για μας, επειδή είμαστε λίγο διάστημα στην ομάδα. Δεν φτάνει να το πεις αλλά πρέπει και να το εφαρμόσεις. Έχουμε πολλά περιθώρια.
Ερωτηθείς για την ΑΕΛ:
Εγώ σαν άνθρωπος πιο σημαντικό για μένα, είναι να βλέπω μπροστά. Όλες οι ομάδες έχουν τον σεβασμό μου αλλά μεγαλύτερο σεβασμό έχουμε στις δυνατότητες μας. Αυτό που θα μας καθορίσει την στάση μας, το αποτέλεσμα, είναι αυτό που θέλουμε εμείς και όχι ο αντίπαλος μας.


