Αιχμηρή ήταν η χθεσινή τοποθέτηση του Ε/Τ του ΑΠΟΕΛ, Νεκτάριου Πετεβίνου, αναφορικά με τα της διαιτησίας.
Ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ομάδας της Λευκωσίας ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι η ομάδα είχε στερηθεί πάρα πολλούς βαθμούς στο τέλος της ημέρας ειδικά όταν το πρωτάθλημα ήταν ανταγωνιστικό.
Αυτό που, επίσης, έκανε εντύπωση ήταν ότι ως ΑΠΟΕΛ, προσέγγισαν τουλάχιστον τέσσερις φορές απευθείας στον κύριο Νταμάτο προκειμένου να εκφράσουν τα παράπονά τους.

