Αναλυτικά όσα είπαν οι δύο κόουτς:
Καμορανέζι:
“Προετοιμαστήκαμε πολύ καλά ειδικά στη νοοτροπία. Το αξίζαμε. Παίξαμε εξαιρετικά, ελέγξαμε το χώρο του κέντρου. Δεχθήκαμε 2-3 ευκαιρίες. Κόντρα σε τέτοια ομάδα να έχουν τόσες λίγες ευκαιρίες είναι εξαιρετική δουλειά”
Θελάδες:
“Δεν ήταν το αποτέλεσμα που θέλαμε, δημιουργήσαμε και χάσαμε ξεκάθαρες ευκαιρίες. Ακόμη και όταν μείναμε με 10, φτιάξαμε ευκαιρίες και απειλήσαμε. Μας έλειπε το γκολ, νομίζω αξίζαμε τη νίκη.”


