Με δεδομένες τις απουσίες των ανέτοιμων Ράντονιτς και Γουαρίς, ο Ντάρκο Μίλανιτς ξεκίνησε να καταστρώνει το αγωνιστικό του πλάνο για το παιχνίδι της πρεμιέρας με αντίπαλο τον Ολυμπιακό στο ΓΣΠ. Η αναμέτρηση ορίστηκε για το Σάββατο 27/08 στις 19:00.
Ο Νινγκά είναι ο ποδοσφαιριστής που αναμένεται να ξεκινήσει στην κορυφή της επίθεσης και θα έχει στα δύο άκρα τους Φερέιρα και Ουάρντα. Αυτό λέει η λογική και μένει να δούμε εάν θα το ακολουθήσει ο Σλοβένος προπονητής.

