Εξαντλήθηκαν

Google

🔖 Πρόσθεσε το match.cy
στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google

+ Προσθήκη τώρα →

Tα εισιτήρια που αναλογούσαν στην Ομόνοια για τον αγώνα της Πέμπτης στο “Αντώνης Παπαδόπουλος” με την Ανόρθωση έχουν εξαντληθεί. «Έχουν εξαντληθεί τα εισιτήρια που μας αναλογούσαν για τον αγώνα της Πέμπτης στο “Αντώνης Παπαδόπουλος”. Ραντεβού στο γήπεδο» αναφέρει σε τιτίβισμα η Ομόνοια στο twitter!


Οι αθλητικές ειδήσεις και όλη η αθλητική επικαιρότητα στο match.cy.

Ακολουθήστε μας στο Google News.


 

Δείτε επίσης:

Κύρια Θέματα

Δείτε Επίσης