Με τίποτα δεν χωνεύεται ο υποβιβασμός. Δεν μπορεί μια ομάδα που δύο ποδοσφαιριστές της, οι Αντερέγκεν και Γιούσης, πέτυχαν 20 γκολ, να διαβαθμίζεται. Στο Δασάκι ακόμη δεν το πιστεύουν και δεν το χωνεύουν πως αυτή η ομάδα θα αγωνίζεται τη νέα χρονιά στη Β’ Κατηγορία. Μία ομάδα που ξεκίνησε εντυπωσιακά και που μέχρι τα μέσα του β’ γύρου δεν κινδύνευε, τελικά τα «κατάφερε» και έπεσε.
Διαβάθμιση ο Εθνικός πήγε ξανά, αλλά τις προηγούμενες φορές δεν είχε την κατάλληλη ομάδα. Φέτος είχε ποιοτικούς ποδοσφαιριστές. Είναι για αυτό που στο Δασάκι ακόμα να χωνέψουν αυτόν τον υποβιβασμό.
Την Παρασκευή, ο Εθνικός θα φιλοξενήσει την Ομόνοια Αραδίππου στο τελευταίο και αδιάφορο παιχνίδι της χρονιάς.
Νίκος Μουλαζίμης
