Η Δόξα έχασε την ευκαιρία να μπει με αξιώσεις στη διεκδίκηση της παραμονής μετά την εντός έδρας ήττα από τον Απόλλωνα. Τα αποτελέσματα του 2ου ομίλου και κυρίως η ήττα της Καρμιώτισσας δεν αξιοποιήθηκαν και η ομάδα της Κατωκοπιάς έμεινε στην 6η θέση με 25 βαθμούς, έναντι 32 εκείνης των Πολεμιδιών.
Με τις αγωνιστικές να λιγοστεύουν, η προσπάθεια για σωτηρία αποκτά μεγάλο βαθμό δυσκολίας, με σημαντική παράμετρο πως η Δόξα δεν ορίζει τη μοίρα της. Ο Γιώργος Πετράκης, πάντως, δεν καταθέτει τα όπλα. «Είναι στενάχωρο το αποτέλεσμα, όμως η προσπάθεια των παικτών μου ήταν μεγάλη και δεν μπορώ να έχω παράπονο. Έχουμε ακόμη ένα παιχνίδι με την Καρμιώτισσα και θα δούμε τι θα γίνει», είπε σχετικά.


