ΑρχικήΟΜΑΔΕΣΟμόνοιαΔεν θα... λείψουν Κουλιμπαλί και Εβάντρο

Δεν θα… λείψουν Κουλιμπαλί και Εβάντρο

Google

🔖 Πρόσθεσε το match.cy
στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google

+ Προσθήκη τώρα →

Στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα στη Λεμεσό, ο Εβάντρο Κόστα αντίκρισε κίτρινη κάρτα και συμπλήρωσε απαγορευτικό αριθμό. Ο Σενού Κουλιμπαλί αντίκρισε δύο κίτρινες κάρτες στην ίδια φάση και αποβλήθηκε προς το τέλος του αγώνα.

Ο Χένινγκ Μπεργκ κλήθηκε να αποφασίσει για το παιχνίδι που θα χάσουν οι δύο ποδοσφαιριστές λόγω της τιμωρίας τους. Ο Νορβηγός προπονητής, αποφάσισε να τους έχει μαζί του στον αγώνα με τον Άρη το ερχόμενο Σάββατο, όπου η Ομόνοια με νίκη θα πανηγυρίσει το πρωτάθλημα. Συνεπώς, θα χάσουν τον αγώνα απέναντι στην Πάφο εκτός έδρας στις 6 Μαΐου.


Οι αθλητικές ειδήσεις και όλη η αθλητική επικαιρότητα στο match.cy.

Ακολουθήστε μας στο Google News.


 

Δείτε επίσης:

Κύρια Θέματα

Δείτε Επίσης