Η ήττα στο ντέρμπι από το ΑΠΟΕΛ έφερε αναταραχές στην Ανόρθωση και μουρμούρα από τον κόσμο. Η εμφάνιση της ομάδας δεν ήταν η αναμενόμενη και δικαίως δεν πήρε βαθμό. Ο κόσμος που έδωσε μαζικά το «παρών» του έφυγε απογοητευμένος από το γήπεδο. Η εμφάνιση της ομάδας δεν ήταν αυτή που θα έπρεπε να ήταν σε παιχνίδι ντέρμπι και μάλιστα εντός έδρας.
Στην Ανόρθωση έχουν καταγράψει τα αρνητικά και πάνω σε αυτά θα δουλέψει τις επόμενες ημέρες, ώστε στο παιχνίδι που ακολουθεί με την Καρμιώτισσα την Παρασκευή να παρουσιάσει την ομάδα εντελώς διαφορετική. Είναι άλλωστε επιτακτική ανάγκη με το ρόστερ που δημιουργήθηκε και τα λεφτά που δόθηκαν φέτος η ομάδα να πρωταγωνιστήσει.

