Για το γεγονός ότι η ΑΕΛ προχώρησε σε αρκετές προσλήψεις ατόμων με στόχο την ακόμα καλύτερη λειτουργία της εταιρείας, σας έχουμε ενημερώσει εδώ και καιρό. Το νεότερο που προκύπτει, είναι πως τα νέα πρόσωπα έχουν στρωθεί με το «καλημέρα» στη δουλειά και ξεκίνησε η άμεση επαφή και με τους φίλους της ΑΕΛ.
Οι πρόσφατα προσληφθείσες, Αντωνία και Στυλιάνα, επικοινωνούν καθημερινά με τους υφιστάμενους κατόχους διαρκείας, αφού θέλουν να είναι όλα έτοιμα μέχρι τα μέσα Ιουλίου όταν θα ξεκινήσουν την πώληση των εισιτηρίων διαρκείας. Αξίζει να σημειώσουμε πως είναι ζεστό και το ενδιαφέρον των ΑΕΛιστών και αυτός είναι ένας καλός οιωνός ο οποίος μπορεί να βοηθήσει την ομάδα να πετύχει τους στόχους της.
Χρίστος Αποστολίδης
