Η
ΑΕΛ ολοκλήρωσε με απογευματινή προπόνηση την προετοιμασία της ομάδας ενόψει του αυριανού αγώνα με την Καρμιώτισσα στο πλαίσιο της έβδομης αγωνιστικής στροφής του πρωταθλήματος.
Από την 22μελή αποστολή τέθηκαν εκτός οι Φιλίπποβιτς, Νταβορ (κίτρινες), Τσιμπόλα (κίτρινες), Tεσσέιρα, Σισς, Κασανικλιτς, Συλβέστρος.