ΑρχικήSlider«Ήρθαμε με πολλά προβλήματα στο παιχνίδι...»

«Ήρθαμε με πολλά προβλήματα στο παιχνίδι…»

Google

🔖 Πρόσθεσε το match.cy
στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google

+ Προσθήκη τώρα →

Δείτε όσα δήλωσαν οι προπονητές μετά το τέλος του αγώνα μεταξύ Ολυμπιακού και Ομόνοιας Αραδίππου.

Κυριάκος Χριστοφή: «Πρώτα από όλα θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες της ομάδας μας, διότι χρειάζονταν αυτή τη νίκη. Να την αφιερώσουμε τη νίκη στον κόσμο, που μας βοήθησαν στον σημερινό αγώνα. Θέλω να ευχηθώ καλή συνέχεια στην Ομόνοια Αραδίππου και στον Μαρίνο Σατσιά. Ήταν ένα ωραίο παιχνίδι και εύχομαι στο τέλος να παραμείνουν και οι δύο ομάδες στην κατηγορία».

Μαρίνος Σατσιάς:  «Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό, ήταν ισορροπημένο το ματς. Ανεβήκαμε μετά τις αλλαγές, προσπαθήσαμε χάσαμε ευκαιρίες αλλά μας έλειπε η ηρεμία για τον βαθμό. Ήρθαμε με πολλά προβλήματα στο παιχνίδι. Ο τερματοφύλακας μας παίζει ένα πόδι, ο Μηνάς ήταν με κόκκινη, χάσαμε και τον Λομόνακο. Μας επηρέασαν οι απουσίες, όμως τα δώσαμε όλα και αυτό με κάνει χαρούμενο. Ετσι είναι το ποδόσφαιρο… Πρέπει να επικεντρωθούμε στον Ακρίτα, γαι να πάρουμε τους βαθμούς και να μείνουμε στην κατηγορία».


Οι αθλητικές ειδήσεις και όλη η αθλητική επικαιρότητα στο match.cy.

Ακολουθήστε μας στο Google News.


 

Δείτε επίσης:

Κύρια Θέματα

Δείτε Επίσης