HomeΔΙΕΘΝΗΗ Ζανκτ Πάουλι αποφάσισε να φορέσει τα «πιστεύω» της (Φωτό)

Η Ζανκτ Πάουλι αποφάσισε να φορέσει τα «πιστεύω» της (Φωτό)

«Γίνε η αλλαγή που θες να δεις στον κόσμο». Το δημοφιλές ρητό του Μαχάτμα Γκάντι υπέστη ελάχιστη παράφραση, για να αποδοθεί τελικά ως «Αν θες να γίνει κάτι, καν’ το μόνος σου». Με αυτό το σύνθημα, που αντικατοπτρίζει συνολικά το ιδιαίτερο προφίλ της, η Ζανκτ Πάουλι επιχειρεί να φέρει την αλλαγή. Ολομόναχη.

Για πρώτη φορά στα χρονικά του κλαμπ, η ομάδα από το Αμβούργο έμεινε χωρίς εταιρεία ένδυσης, από δική της επιλογή, αποφασίζοντας να τερματίσει το συμβόλαιό της με ένα από τα μεγαλύτερα brand-name στον αθλητικό χώρο, την Under Armour. Κι αυτό διότι είναι σίγουρη πια πως δεν την έχει ανάγκη, προκειμένου να πετύχει τον στόχο που έθεσε το 2016: να φτιάξει την πιο οικολογικά βιώσιμη φανέλα στον πλανήτη, για το καλό του πλανήτη.

Οι Πειρατές αναλαμβάνουν πλέον εξ ολοκλήρου την παραγωγή των εμφανίσεων και των επίσημων προϊόντων τους, υπό τη σκέπη της δικής τους μάρκας. Το «DI!Y», αρχικά του «Do it Yourself», θα βρίσκεται από δω και στο εξής στο πάνω δεξιά μέρος της φανέλας, σήμα-κατατεθέν μιας εκ των έσω εμπορευματικής στρατηγικής, που κάνει τη Ζανκτ Πάουλι για ακόμη μια φορά να ξεχωρίζει.

Η κατεξοχήν ομάδα του γερμανικού ποδοσφαίρου που αντιτάσσεται συνειδητά κατά του ρατσισμού, του σεξισμού, της ομοφοβίας, με το «punk» οπαδικό κίνημα της αριστερής ιδελογίας, που τα τελευταία χρόνια κυματίζει μόνιμα τη σημαία της LGBTQ+ κοινότητας στο «Millerntor-Stadion», πρωτοπορεί ξανά, κόντρα στους χαλεπούς καιρούς της πανδημίας, κόντρα στην οικονομική αβεβαιότητα.

Αφού δεν κατάφερε να βρει τον πάροχο που θα της εξασφαλίσει την κατασκευή των εμφανίσεων με τους όρους που είχε θέσει, από το τέλος της τρέχουσας σεζόν τον ερχόμενο Μάιο, θα ντύνεται με τις δικές της ανθεκτικές, μακράς-διαρκείας και 100% φιλικές προς το περιβάλλον φανέλες της, ένα αρχικό stock των οποίων είναι ήδη διαθέσιμο προς κυκλοφορία. Από τη 1η Δεκεμβρίου, οι φίλοι της θα μπορούν να προ παραγγείλουν τη νέα εμφάνιση και ως το τέλος του έτους, μάλιστα, θα έχουν τη δυνατότητα να εξατομικεύσουν τη φανέλα, με το δικό τους όνομα στο μπροστινό μέρος, αντί του επίσημου χορηγού του κλαμπ.

«Πήραμε μια δυναμική εμπορική απόφαση ως σύλλογος. Στον καιρό της πανδημίας, σίγουρα αμφιταλαντεύεσαι για κάτι τέτοιο. Παίρνεις τα στάνταρ χρήματα που σου δίνει η εταιρεία ένδυσης ή παίρνεις το ρίσκο; Αποφασίσαμε να προσεγγίσουμε το ζήτημα ως κοινότητα και ως συνεργατική δράση ανάμεσα στους υπαλλήλους, τα μέλη, τους οπαδούς και τους μετόχους μας. Ξεκινάμε με πωλήσεις μέσω προκαταβολής, κίνηση που μειώνει το επιχειρηματικό ρίσκο. Θα είναι τεράστιο βάρος για την αποθήκη και το ιντερνετικό μας κατάστημα, αλλά το αντιμετωπίζουμε με τεράστιο ενθουσιασμό και αισιοδοξία. Δημιουργώντας το δικό μας brand, θέλουμε να δείξουμε ότι οι αξίες της βιωσιμότητας και του δίκαιου εμπορίου δεν είναι ασυμβίβαστες με την ποιότητα και την απόδοση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος πωλήσεων του κλαμπ, Μπερντ φον Γκέλντερν, υπογράφοντας τη ριζοσπαστική πλεύση που άρχισε να ακολουθείται.

  • :

«Στη Ζανκτ Πάουλι, μας θεωρούν αντάρτες ως τώρα. Θέλουμε να εξελίξουμε αυτή την άποψη ώστε να μας αντιμετωπίζουν ως ακτιβιστές, να ξεφύγουμε από το ‘’είμαι ενάντια’’ και να πάμε στο ‘’είμαι υπέρ’’. Αυτός ο διαφορετικός κόσμος περιλαμβάνει φυσικά το ζήτημα της βιωσιμότητας, αλλά δεν περιορίζεται απλά και μόνο στην οικολογία. Αφορά την κοινωνική βιωσιμότητα, τη δικαιοσύνη και τη διαφάνεια, που είναι έννοιες συμβατές με το DNA της Ζανκτ Πάουλι», τοποθέτησε με εκπληκτική ακρίβεια ο υπεύθυνος του εμπορικού τμήματος, Μάρτιν Ντραστ.

Άλλωστε, ο ακτιβισμός είναι αυτός που έχει καταστήσει την «Kiezkicker, την ομάδα της γειτονιάς του Ζανκτ Πάουλι, σε ένα από τα πιο δημοφιλή κλαμπ παγκοσμίως, με 360 συνδέσμους οπαδών στον κόσμο και με πάνω από 1 εκατ. ακολούθους στα social media. Αριθμοί που δεν συμβαδίζουν συχνά με μια ομάδα 2ης κατηγορίας, που έχει σημειώσει όλη κι όλη μία παρουσία στη Bundesliga τα τελευταία 20 χρόνια (18η θέση). Αυτό, όμως, δεν ήταν ποτέ το πιο σημαντικό μέλημα των Πειρατών του Μίλερντορ, οι οποίοι εξακολουθούν να δίνουν το δικό τους χρώμα στη φωνή του σύγχρονου ποδοσφαίρου.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FC St. Pauli (@fcstpauli)

Πηγή: gazzetta.gr


Οι αθλητικές ειδήσεις και όλη η αθλητική επικαιρότητα στο match.cy.

Ακολουθήστε μας στο Google News.


 

:

Κύρια Θέματα

Δείτε Επίσης