Όσο η Ομόνοια ψάχνει για παίκτες, δεν πρόκειται να σταματήσει η ονοματολογία. Λογικό αυτό, επειδή η ομάδα «πουλάει» και ό,τι γραφτεί για λόγου της ανεβάζει τα κλικ.
Δεδομένου ότι το γενικό πρόσταγμα για το σχεδιασμό τον έχουν οι Βάλντας Νταμπράουσκας και Γιάννης Αναστασίου κάποια Μέσα βρήκαν τη λύση. Ξεψαχνίζουν τις ομάδες που δούλεψαν -κυρίως στην Ελλάδα- και «ανακαλύπτουν» δήθεν υποψήφιους στόχους.
Κάπως έτσι προκύπτουν ευφάνταστα σενάρια και ολημερίς μπαίνουν στην… παρέλαση νέα ονόματα. Μιλάμε για την απόλυτη παραφιλολογία, παρά τις επίσημες εκκλήσεις για αποφυγή του φαινομένου. Δεν βαριέστε. Έχουμε ελευθερία έκφρασης!
Μεταξύ μας, το να εξετάσουν οι καθ’ ύλην αρμόδιοι κάποιους παίκτες τους οποίους γνωρίζουν είναι απόλυτα φυσιολογικό. Και επιβεβαιώθηκε με τις δύο πρώτες προσθήκες της Ομόνοιας (Εβάντρο Κόστα, Μασούρας).
Εντούτοις, αυτό δεν σημαίνει πως θα ακολουθήσουν τη συγκεκριμένη τακτική στο απόλυτο για τα θερινά τους «ψώνια». Κατά τ’ άλλα η μόδα κάποιων ΜΜΕ έχει και μία διαφορετική εξήγηση.
Ένα δημοσίευμα της ελληνικής ιστοσελίδας «sportime.gr» είναι άκρως κατατοπιστικό. Αναφέρει, λοιπόν, ότι από τη στιγμή που οι Αναστασίου, Νταμπράουσκας ανέλαβαν καίρια πόστα στην Ομόνοια, πολλοί μάνατζερ και παίκτες αυτοπροτάθηκαν επειδή η ομάδα αποτελεί μαγαζί γωνία.
Τώρα εξηγούνται όλα, φιλαράκια. Νομίζω, δηλαδή, πως πολλά ονόματα διαρρέουν από ατζέντηδες για να «σπρώξουν» τους παίκτες τους και… ό,τι κάτσει. Σε τελική ανάλυση, αφού δεν επιβάλλεται φορολογία στις αερολογίες, είναι μέρος του παιχνιδιού.
Κουτσομπόλης