HomeSliderΈκπληξη και... πρώτη νίκη του Όσκαρ Πιάστρι στη F1 / H McLaren τα θαλάσσωσε παρά το θριαμβευτικό 1-2

Έκπληξη και… πρώτη νίκη του Όσκαρ Πιάστρι στη F1 / H McLaren τα θαλάσσωσε παρά το θριαμβευτικό 1-2

ο φαινομενικό ταλέντο του Όσκαρ Πιάστρι τον έφτασε στην πρώτη του νίκη στην καριέρα του στη F1, στο GP Ουγγαρίας, αφού πρώτα η McLaren του στέρησε την πρωτοπορία στο δεύτερο πιτ-στοπ και έκτοτε ζητούσε επανειλλημένα από τον Λάντο Νόρις να την παραχωρήσει πίσω στον Αυστραλό. Τρίτος ο Λιούις Χάμιλτον, μετά από σύγκρουση με τον Μαξ Φερστάπεν που έμεινε στην 5η θέση.

Ο Όσκαρ Πιάστρι έφτασε στην πρώτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1 σε ένα επειδοσιακό, απρόβλεπτο και άκρως ενδιαφέρον GP Ουγγαρίας, που εξελίχθηκε με τρόπο που δεν επέτρεψε στη McLaren να πανηγυρίσει όπως θα ήθελε το πρώτο της 1-2 μετά το 1999 καθώς τον Αυστραλό ακολούθησε στο γραμμή του τερματισμού ο Λάντο Νόρις.

Ο Πιάστρι πήρε την πρωτοπορία από τον Νόρις στην εκκίνηση και στα φρένα της πρώτης στροφής, άνοιξε διαφορά 4” από τον Άγγλο ομόλογό του που ακολουθούσε με την έτερη MCL38, την κράτησε μετά τα πρώτα πιτ-στοπς, αλλά στη δεύτερη αλλαγή ελαστικών η McLaren τα θαλάσσωσε.

Η αγγλική ομάδα κάλεσε πρώτον στα πιτς τον Νόρις, σκεφτόμενη ότι με αυτό τον τρόπο έπρεπε να καλυφθεί από το undercut του Χάμιλτον που είχε κάνει το δεύτερό του πιτ-στοπ λίγο νωρίτερα. Όμως, με αυτό τον τρόπο ο Νόρις έκανε ο ίδιος το undercut στον Πιάστρι, και έτσι ο Άγγλος ανέβηκε στην πρωτοπορία του αγώνα μετά το δεύτερο πιτ-στοπ του Αυστραλού.

Η McLaren θέλησε να αποκαταστήσει την αδικία που έκανε στον ίδιο της τον εαυτό -σε έναν αγώνα που η αγγλική ομάδα απλώς δεν είχε αντίπαλο- και ζήτησε από τον Νόρις να παραχωρήσει ξανά την πρωτοπορία στον Πιάστρι. Ο Νόρις όχι μόνο δεν το έκανε, αλλά πίεζε κιόλας αυξάνοντας την διαφορά του από τον Αυστραλό πάνω από τα 5,0 δευτερόλεπτα.

Οι εκκλήσεις της ομάδας στον Νόρις ήταν επανειλημμένες, και εντέλει ο νεαρός Άγγλος αποφάσισε να φρενάρει στην ευθεία τρεις γύρους πριν το τέλος, υπακούοντας εντέλει στις εντολές της ομάδας και αποδίδοντας πίσω την πρώτη θέση στον Πιάστρι.

Εντέλει, με όλη αυτή η ιστορία η McLaren αδίκησε τόσο τον εαυτό της όσο και τον Πιάστρι: δεν άξιζε να κερδίσει με αυτό τον τρόπο η McLaren το πρώτο της 1-2 μετά το 1999, ούτε και ο Αυστραλός την πρώτη του νίκη σε GP της Formula 1.

Όμως, αυτή δεν ήταν η μοναδική πράξη του δράματος στο τελείωμα του αγώνα. Ο Μαξ Φερστάπεν, που είχε πέσει στην 5η θέση με τη λανθασμένη στρατηγική του overcut, πέρασε τον Σαρλ Λεκλέρ (που νωρίτερα του είχε κάνει το undercut στο δεύτερο πιτ-στοπ) και προσπαθώντας να κάνει το ίδιο συγκρούστηκε με τον Λιούις Χάμιλτον.

Σε ένα επεισόδιο που επανέφερε μνήμες από το 2021, ο Φερστάπεν βούτηξε στα φρένα της πρώτης στροφής, μπλόκαρε βίαια του τροχούς του και η RB20 γλίστρησε ανεξέλεγκτη προς την έξοδο διαφυγής. Όμως, γλιστρώντας η ουρά της ήρθε σε επαφή με τον εμπρός δεξί τροχό της Mercedes του Χάμιλτον, με αποτέλεσμα η Red Bull να σηκωθεί με όλο το πίσω μέρος της από το έδαφος. Ο Ολλανδός κατάφερε να συνεχίσει, αλλά έχοντας πλέον πέσει πίσω και από τον Λεκλέρ.

sport24.gr


Οι αθλητικές ειδήσεις και όλη η αθλητική επικαιρότητα στο match.cy.

Ακολουθήστε μας στο Google News.


 

Κύρια Θέματα

Δείτε Επίσης