Στο παιχνίδι των μεταγραφών που βρίσκεται σε εξέλιξη για όλες τις ομάδες κύριοι πρωταγωνιστές είναι οι μάνατζερ. Δυο φορές το χρόνο, δηλαδή τώρα το καλοκαιράκι και τον Γενάρη, έχουν την ευκαιρία να κλείσουν συμφωνίες οι ατζέντηδες των ποδοσφαιριστών ή προπονητών και κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους για να κονομήσουν την προμήθεια από τις συμφωνίες που συνάπτουν με τις ομάδες.
Στην προσπάθεια τους να «σπρώξουν» στο παζάρι τους παίκτες που εκπροσωπούν επιστρατεύουν όλα τα μέσα. Και για να το επιτύχουν δημιούργησαν… άκρες με ΜΜΕ και αμολούν αβέρτα ονόματα.
Η τάδε ομάδα ενδιαφέρεται για τον δείνα ποδοσφαιριστή, διαβάζουμε ολημερίς στις ιστοσελίδες. Ονόματα δεν λέμε υπολήψεις δεν θίγουμε, όμως αυτή είναι η ρουτίνα των ημερών.
Ωστόσο, ουδείς μπαίνει στον κόπο να ενημερώσει τους φιλάθλους πως ο δείνα παικταράς είναι ένας από τους δεκάδες που προτάθηκαν. Άστε που πολλές φορές μπορεί να απορριφθεί ασυζητητί, όμως κάποιοι συνεχίζουν το… βιολί τους.
Η παραπληροφόρηση είναι πλέον κομμάτι κάθε μεταγραφικής περιόδου και καλά κάνουν οι φίλαθλοι να μην δίνουν τόση σημασία σε όλα όσα βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας. Τα πλείστα έχουν σκοπό να προωθήσουν συμφέροντα των μάνατζερ, φιλαράκια. Τόσο απλό.
Σε τελική ανάλυση χε…κε η φοράδα στο αλώνι εάν προτάθηκε ο τάδε παίκτης μαζί με άλλους 200 σε κάποια ομάδα. Διότι, αγαπητοί, οι παράγοντες έμαθαν πλέον το αλισβερίσι και δεν ψωνίζουν με τα μάτια κλειστά.
Άσχημος